6. Bedrijfsvoering (inclusief algemene dekkingsmiddelen)

Wat willen we & wat doen we?

Wat willen we & wat doen we?

Uitvoeringsplan

Wat willen we?

Wat doen we?

1.8 Stapsgewijs gaan we onze systemen aansluiten op track & trace, waarmee inwoners en partners gemakkelijker hun aanvragen kunnen indienen en volgen, te starten met het sociaal domein. Eind 2025 bieden we dit aan voor minimaal 80% van onze processen.

1.8.1 We stellen een plan van aanpak op voor de implementatie van track & trace, met daarin een inventarisatie van de huidige stand van zaken van onze processen.

1.9 In 2024 maken we een nieuw informatie- en automatiseringsplan.

1.9.2 We evalueren het huidige informatie- en automatiseringsplan.

6.1.We voeren een gezond financieel beleid. Daarbij sturen we acties om de doelstellingen uit het ZBB-traject (Zero Bases Budgeting) te realiseren

6.1.1 We sturen op een realistische begroting die structureel en meerjarig in evenwicht is.

6.1.2 In de financiële P&C cyclus informeren we de gemeenteraad over de voortgang van de realisatie van de doelstellingen uit het ZBB traject.

6.2 We gaan een samenwerking aan met een derde partij om extra  subsidie te verwerven.

6.2.1 We formuleren een opdracht voor het aanstellen van een (externe) subsidieadviseur ('subsidioloog').

Verbonden partijen

- BV Logistics Valley Rivierenland
- NV Bank Nederlandse Gemeenten

- NV Vitens

Een overzicht van de verbonden partijen is opgenomen in paragraaf 'Verbonden partijen'.

Deze pagina is gebouwd op 10/11/2022 16:39:42 met de export van 10/11/2022 16:17:32